Tvorba moderného prezentačného webu pre dcérsku spoločnosť 365.banky - PB Servis

Pre PB Servis - dcérsku spoločnosť 365.banky zameranú na správu nehnuteľností - sme pripravili moderný web, ktorý ich profesionálne reprezentuje a zároveň poskytuje jasný prehľad služieb pre potenciálnych klientov. Hlavným cieľom bolo vytvoriť digitálne zázemie, ktoré sa vyrovná webom ostatných spoločností v 365.bank skupine a posilní dôveryhodnosť značky. Nový web obsahuje prehľadne spracované sekcie služieb, vizuálne atraktívne prvky a zároveň sme do neho integrovali aj špeciálne whistleblowing formuláre, ktoré spĺňajú všetky legislatívne požiadavky.

Zobraziť ostatné projekty

O klientovi

PB Servis je dcérska spoločnosť 365.banky, ktorá spravuje 80+ nehnuteľností po celom Slovensku a patrí medzi najväčších hráčov v oblasti facility a property manažmentu.

PB Servis pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 13 rokov a vďaka silnému zázemiu skupiny 365.bank sa firma etablovala ako spoľahlivý a stabilný partner v oblasti správy nehnuteľností. V súčasnosti má pod svojou správou viac než 80 objektov po celom Slovensku, pričom ich služby pokrývajú celý cyklus správy – od technickej údržby a administratívy, cez účtovníctvo až po odborné poradenstvo.

Spojenie s renomovanou bankovou skupinou a dlhoročné skúsenosti robia z PB Servis partnera, na ktorého sa spoliehajú firmy aj inštitúcie naprieč celým Slovenskom.

Zadanie od klienta

Klient nás oslovil s požiadavkou o digitálne zázemie na úrovni, ktoré poskytne seriózny, dôveryhodný a prehľadný obraz o ich službách.

Klient nás oslovil s požiadavkou vytvoriť digitálne zázemie na úrovni, ktoré by sa vyrovnalo webovým prezentáciám ďalších spoločností zo skupiny 365.bank. Cieľom bolo pripraviť stránku, ktorá na prvý pohľad pôsobí seriózne a dôveryhodne, dokáže zaujať potenciálnych klientov a zároveň im poskytne prehľadný a komplexný obraz o službách v oblasti správy nehnuteľností.

Nový web mal reprezentovať ich silné postavenie na trhu, prezentovať rozsah pôsobenia a podporiť profesionálnu komunikáciu so zákazníkmi.

Ako sme postupovali?

V 90% prípadov sa striktne držíme našich interných postupov, čo nám pomáha udržať kvalitu našich služieb na vysokej úrovni.

  1. Úvodná konzultácia Ako vždy, aj tu sme začali úvodnou konzultáciou, na ktorej sme sa oboznámili s požiadavkami klienta.
  2. Cenová ponuka Na základe požiadaviek sme vypracovali cenovú ponuku a čakali na schválenie od klienta.
  3. Analýza a tvorba obsahu Po potvrdení cenovej ponuky sme začali s analýzou konkurencie a kľúčových slov, vďaka ktorej sme odhalili relevantné slová, ktoré klientovi už dnes pomáhajú vyniknúť v segmente s veľkou konkurenciou.
  4. Grafický návrh Vytvorili sme grafický návrh, ktorý bol po jednom kole úprav zladený presne podľa predstáv klienta.
  5. Programovanie a testovanie Keď už sme mali všetko odkomunikované a navrhnuté, nastal čas na samotné programovanie. Po naprogramovaní sa jednotlivé časti následne otestovali. Po dokončení projektu, prebehlo ešte komplexné testovanie spolu s klientom.
  6. Nasadenie sledovacích kódov a spustenie Pomocou Google Tag Managera sme nasadili sledovacie kódy pre Google Analytics, Google Ads a webstránku sme spustili pre verejnosť.

Svoje ciele s nami dosiahli aj

a mnoho ďalších

Na web sme integrovali anonymné aj neanonymné whistleblowing formuláre

Vďaka nim má klient nástroj, ktorý spĺňa legislatívne požiadavky a posilňuje dôveru aj transparentnosť firmy.

Pre PB Servis bolo nevyhnutné vytvoriť na webe bezpečný priestor pre nahlasovanie protispoločenskej činnosti, keďže ako dcérska spoločnosť 365.banky musí spĺňať prísne legislatívne aj interné požiadavky na transparentnosť. Implementáciou whistleblowing formulárov získali zamestnanci aj klienti jednoduchý a dôveryhodný nástroj, ktorý umožňuje anonymne či neanonymne upozorniť na podozrivé konanie. Táto sekcia posilňuje firemnú kultúru založenú na otvorenosti a zodpovednosti a zároveň pomáha spoločnosti udržiavať vysoký štandard dôveryhodnosti v rámci bankovej skupiny.

Web sme postavili na prehľadnej štruktúre s dôrazom na jasnú prezentáciu služieb a výhod spolupráce

Web sme postavili na prehľadnej štruktúre, ktorá návštevníkom okamžite ukazuje kľúčové informácie – od predstavenia služieb facility a property manažmentu, cez ukážku spravovaných nehnuteľností, až po jasne komunikované výhody spolupráce. Atraktívne vizuály dopĺňajú obsah a podčiarkujú seriózny charakter spoločnosti. Výsledkom je web stránka, na ktorej sa potenciálni klienti rýchlo zorientujú a získajú komplexný obraz o tom, prečo je PB Servis spoľahlivým partnerom v oblasti správy nehnuteľností.

Páčil sa Vám tento projekt?

Využite našu bezplatnú konzultáciu!