Nová PPC stratégia priniesla revolučné výsledky
Presné meranie konverzií a optimalizovaná štruktúra kampaní
Po dôkladnej analýze sme navrhli stratégiu, ktorá zahŕňala: presné meranie konverzií a definovanie cieľov kampaní na sledovanie efektivity, a optimalizáciu ROI. Reštrukturalizovali sme kampane a rozdelili ich do menších segmentov zameraných na relevantné kľúčové slová a cieľové skupiny, čím sme zvýšili návratnosť investícií. Spustili sme brandové kampane na zvýšenie povedomia o značke Nestor Capital. Po troch mesiacoch sme spustili remarketingovú kampaň, ktorá cielila na užívateľov, ktorí už navštívili webovú stránku alebo interagovali s reklamami.
Optimalizácia webovej stránky a grafické návrhy
Zlepšenie UX a SEO pre lepšie výsledky
Okrem PPC kampaní sme klientovi pomohli aj s optimalizáciou jeho webovej stránky. Navrhli sme a implementovali viacero grafických a brandových zmien, ktoré prispeli k zlepšeniu UX a konverzných pomerov. Ponúkli sme klientovi aj služby grafického dizajnu a SEO optimalizácie. Vytvorili sme pútavé reklamné bannery a landing page, ktoré prispeli k zvýšeniu efektivity kampaní. Zároveň sme im pomohli optimalizovať ich webovú stránku pre vyhľadávače, čo viedlo k zlepšeniu organického vyhľadávania.
Zvýšenie počtu dopytov o 430%
Prekonané očakávania a líderstvo v segmente
Vďaka našim efektívnym PPC kampaniam a optimalizácii stránky sa klientovi podarilo zvýšiť počet dopytov na výkup nehnuteľností o 430%. Klient teraz vyhráva väčšinu dôležitých aukcií na Google, čím oslovuje relevantných užívateľov a maximalizuje konverzný pomer. Vďaka SEO optimalizácii sa Nestor Capital podarilo dosiahnuť skvelé výsledky aj v organickom vyhľadávaní a stať sa lídrom v tomto segmente. Spolupráca s Nestor Capital dokazuje, že efektívna digitálna marketingová stratégia môže priniesť bezkonkurenčné výsledky a významne zlepšiť obchodné výsledky.
Páčil sa Vám tento projekt?
Využite našu bezplatnú konzultáciu!