Ako sme pre Nestor Capital zvýšili počet dopytov o 430%

Nestor Capital, realitná kancelária zameriavajúca sa na výkup nehnuteľností v Bratislave, nás oslovila s cieľom posilniť svoju pozíciu na Googli a získať viac zákazníkov. Vzhľadom na silnú konkurenciu a nízky počet relevantných dopytov v danej lokalite to bola náročná úloha. Klient mal spustené PPC kampane, no výsledky neboli uspokojivé. Potrebovali sme komplexné a efektívne riešenie, aby sme preukázali našu expertízu a dosiahli výnimočné výsledky. Tento prípad štúdia ukazuje, ako sme dokázali transformovať ich online marketing a zvýšiť počet dopytov o 430%.

Zobraziť ostatné projekty
ilustračný obrázok ilustračný obrázok

Nová PPC stratégia priniesla revolučné výsledky

Presné meranie konverzií a optimalizovaná štruktúra kampaní

Po dôkladnej analýze sme navrhli stratégiu, ktorá zahŕňala: presné meranie konverzií a definovanie cieľov kampaní na sledovanie efektivity, a optimalizáciu ROI. Reštrukturalizovali sme kampane a rozdelili ich do menších segmentov zameraných na relevantné kľúčové slová a cieľové skupiny, čím sme zvýšili návratnosť investícií. Spustili sme brandové kampane na zvýšenie povedomia o značke Nestor Capital. Po troch mesiacoch sme spustili remarketingovú kampaň, ktorá cielila na užívateľov, ktorí už navštívili webovú stránku alebo interagovali s reklamami.

Optimalizácia webovej stránky a grafické návrhy

Zlepšenie UX a SEO pre lepšie výsledky

Okrem PPC kampaní sme klientovi pomohli aj s optimalizáciou jeho webovej stránky. Navrhli sme a implementovali viacero grafických a brandových zmien, ktoré prispeli k zlepšeniu UX a konverzných pomerov. Ponúkli sme klientovi aj služby grafického dizajnu a SEO optimalizácie. Vytvorili sme pútavé reklamné bannery a landing page, ktoré prispeli k zvýšeniu efektivity kampaní. Zároveň sme im pomohli optimalizovať ich webovú stránku pre vyhľadávače, čo viedlo k zlepšeniu organického vyhľadávania.

ilustračný obrázok ilustračný obrázok
ilustračný obrázok ilustračný obrázok

Zvýšenie počtu dopytov o 430%

Prekonané očakávania a líderstvo v segmente

Vďaka našim efektívnym PPC kampaniam a optimalizácii stránky sa klientovi podarilo zvýšiť počet dopytov na výkup nehnuteľností o 430%. Klient teraz vyhráva väčšinu dôležitých aukcií na Google, čím oslovuje relevantných užívateľov a maximalizuje konverzný pomer. Vďaka SEO optimalizácii sa Nestor Capital podarilo dosiahnuť skvelé výsledky aj v organickom vyhľadávaní a stať sa lídrom v tomto segmente. Spolupráca s Nestor Capital dokazuje, že efektívna digitálna marketingová stratégia môže priniesť bezkonkurenčné výsledky a významne zlepšiť obchodné výsledky.

Páčil sa Vám tento projekt?

Využite našu bezplatnú konzultáciu!