Tvorba webstránky, zameranej na obsah, pre inštalatérsku firmu

medziročne
zvýšenie konverzií
174%
medziročne
zvýšenie návštevnosti
336%

Zadanie

Klient mal záujem o redizajn existujúcej stránky. Hlavným cieľom bolo nadizajnovať stránku tak, aby bola jej štruktúra pripravená na množstvo obsahu, vytvoreného v rámci SEO optimalizácie. Inštalatérske spoločnosti sú totižto veľmi konkurenčné prostredie pre PPC reklamu a preto je tu o to dôležitejšia organická návštevnosť.

Ako sme postupovali?

V 90% prípadov sa striktne držíme našich interných postupov, čo nám pomáha udržať kvalitu našich služieb na vysokej úrovni

  1. Úvodná konzultácia Ako vždy, aj tu sme začali úvodnou konzultáciou, na ktorej sme sa oboznámili s požiadavkami klienta.
  2. Cenová ponuka Na základe požiadaviek sme vypracovali cenovú ponuku a čakali na schválenie od klienta.
  3. Analýza a návrh Po potvrdení cenovej ponuky sme vytvorili grafický návrh, po jednom kole úprav bol návrh zladený presne podľa predstáv klienta.
  4. Programovanie a testovanie Keď už sme mali všetko odkomunikované a navrhnuté, nastal čas na samotné programovanie. Po naprogramovaní sa jednotlivé časti následne otestovali. Po dokončení projektu, prebehlo ešte komplexné testovanie spolu s klientom.
  5. Nasadenie sledovacích kódov a spustenie Pomocou Google Tag Managera sme nasadili sledovacie kódy pre Google Analytics, Google Ads a webstránku sme spustili pre verejnosť.

Ako to konkrétne vyzeralo v praxi?

Navrhli sme responzívny dizajn, optimalizovaný pre mobily a tablety

Nepodceňujte optimalizáciu pre mobily, mobily tvoria až 70% návštev na internete.

Implementovali sme množstvo call to action prvkov a vstavaných formulárov

Keďže klienti väčšinou volajú kvôli havarijnému stavu, musia mať k dispozícii ihneď možnosť zavolať alebo vypísať formulár.

Vytvorili sme štruktúru, ktorá odpovedá na základé problémy potenciálnych zákazníkov

Kvalitný obsah je základom úspešnej webovej stránky.

Páčil sa vám tento projekt?

Využite našu bezplatnú konzultáciu!