Tvorba webstránky zameranej na obsah pre inštalatérsku firmu

zvýšenie konverzií
174%
zvýšenie návštevnosti
336%

Zadanie

Klient mal záujem o redizajn existujúcej stránky. Hlavným cieľom bolo nadizajnovať stránku tak, aby bola jej štruktúra pripravená na množstvo obsahu tvoreného v rámci SEO optimalizácie. Inštalatérske spoločnosti sú totižto veľmi konkurenčné prostredie pre PPC reklamu, a preto je tu o to dôležitejšia organická návštevnosť.

Ako sme postupovali?

V 90% prípadov sa striktne držíme našich interných postupov, čo nám pomáha udržať kvalitu našich služieb na vysokej úrovni

  1. Úvodná konzultácia Ako vždy sme začali úvodnou konzultáciu na ktorej sme sa oboznámili s požiadavkami klienta.
  2. Cenová ponuka Na základe požiadaviek, sme vypracovali cenovú ponuku a čakali na potvrdenie.
  3. Analýza a návrh Po potvrdení cenovej ponuky sme vytvorili grafický návrh, po jednom kole úprav bol návrh zladený s klientovými predstavami.
  4. Programovanie, testovanie Keď už sme mali všetko dokomunikované a navrhnuté, nastal čas na programovanie. Po naprogramovaní sa jednotlivé časti hneď aj otestovali. Po dokončení všetkého, prebehlo ešte komplexné testovanie s klientom.
  5. Nasadenie sledovacích kódov a spustenie Pomocou Google Tag Managera sme nasadili sledovacie kódy pre Google Analytics, Google Ads a webstránku sme spustili pre verejnosť.

Ako konkrétne to vyzeralo v praxi?

Navrhli sme responzívny dizajn optimalizovaný pre mobily a tablety

Nepodceňte optimalizáciu pre mobily, mobily tvoria až 70% návštev na internete.

Implementovali sme množstvo call to action prvkov a vstavaných formulárov

Keďže klienti väčšinov volajú kvôli havarijnému stavu, musia mať ihneď možnosť zavolať, alebo vypísať formulár.

Vytvorili sme štruktúru, ktorá odpovedá na základe problémy potenciálnych zákazníkov

Kvalitný obsah je základnom úspešnej webovej stránky.

Páčil sa vám tento projekt?

Ponúkame vám bezplatnú konzultáciu!