Zadanie
Klient mal záujem o redizajn existujúcej stránky. Hlavným cieľom bolo nadizajnovať stránku tak, aby bola jej štruktúra pripravená na množstvo obsahu tvoreného v rámci SEO optimalizácie. Inštalatérske spoločnosti sú totižto veľmi konkurenčné prostredie pre PPC reklamu, a preto je tu o to dôležitejšia organická návštevnosť.
Ako sme postupovali?
V 90% prípadov sa striktne držíme našich interných postupov, čo nám pomáha udržať kvalitu našich služieb na vysokej úrovni
- Úvodná konzultácia Ako vždy sme začali úvodnou konzultáciu na ktorej sme sa oboznámili s požiadavkami klienta.
- Cenová ponuka Na základe požiadaviek, sme vypracovali cenovú ponuku a čakali na potvrdenie.
- Analýza a návrh Po potvrdení cenovej ponuky sme vytvorili grafický návrh, po jednom kole úprav bol návrh zladený s klientovými predstavami.
- Programovanie, testovanie Keď už sme mali všetko dokomunikované a navrhnuté, nastal čas na programovanie. Po naprogramovaní sa jednotlivé časti hneď aj otestovali. Po dokončení všetkého, prebehlo ešte komplexné testovanie s klientom.
- Nasadenie sledovacích kódov a spustenie Pomocou Google Tag Managera sme nasadili sledovacie kódy pre Google Analytics, Google Ads a webstránku sme spustili pre verejnosť.
Ako konkrétne to vyzeralo v praxi?

Navrhli sme responzívny dizajn optimalizovaný pre mobily a tablety
Nepodceňte optimalizáciu pre mobily, mobily tvoria až 70% návštev na internete.

Implementovali sme množstvo call to action prvkov a vstavaných formulárov
Keďže klienti väčšinov volajú kvôli havarijnému stavu, musia mať ihneď možnosť zavolať, alebo vypísať formulár.

Vytvorili sme štruktúru, ktorá odpovedá na základe problémy potenciálnych zákazníkov
Kvalitný obsah je základnom úspešnej webovej stránky.
Páčil sa vám tento projekt?
Ponúkame vám bezplatnú konzultáciu!
Podobné projekty

- 28 % medziročné zvýšenie konverzií
- 130 % medziročné zvýšenie návštevnosti
Tvorba prezentačnej webstránky s kreslenými prvkami Stavomal.sk

- 267 % medziročné zvýšenie návštevnosti
- 43 % medziročný nárast objednávok
Tvorba kompletnej online identity pre Lauros.sk

- 71 % medziročný nárast objednávok
- 198 % medziročný ušetrený čas