Webstránka na mieru pre podnikateľa

medziročné
zvýšenie návštevnosti
88 %
medziročné
zvýšenie konverzií
33 %

Zadanie

Klient požadoval vytvorenie web stránky ktorá by pôsobila profesionálne a dôveryhodne.
Cieľom bolo odprezentovať služby ktoré podnikateľ ponúka a prilákať nových klientov.

Ako sme postupovali?

V 90% prípadov sa striktne držíme našich interných postupov, čo nám pomáha udržať kvalitu našich služieb na vysokej úrovni

  1. Úvodná konzultácia Ako vždy, aj tu sme začali úvodnou konzultáciou, na ktorej sme sa oboznámili s požiadavkami klienta.
  2. Cenová ponuka Na základe požiadaviek sme vypracovali cenovú ponuku a čakali na schválenie od klienta.
  3. Analýza a návrh Po potvrdení cenovej ponuky sme vytvorili grafický návrh, po jednom kole úprav bol návrh zladený presne podľa predstáv klienta.
  4. Programovanie a testovanie Keď už sme mali všetko odkomunikované a navrhnuté, nastal čas na samotné programovanie. Po naprogramovaní sa jednotlivé časti následne otestovali. Po dokončení projektu, prebehlo ešte komplexné testovanie spolu s klientom.
  5. Nasadenie sledovacích kódov a spustenie Pomocou Google Tag Managera sme nasadili sledovacie kódy pre Google Analytics, Google Ads a webstránku sme spustili pre verejnosť.

Ako to konkrétne vyzeralo v praxi?

Vytvorili sme profesionálnu webstránku s moderným dizajnom

Do dizajnu sme zakomponovali aj fotku podnikateľa čo pôsobí dôveryhodne.

Zobraziť stránku

Dizajn sme prispôsobili pre mobilné zariadenia a tablety

Viac ako 70% návštevnosti pochádza z mobilov, preto je pre nás responzivita samozrejmosť.

Do webovej stránky sme zakomponovali call to action prvky a kontaktné formuláre.

Call to action prvky pomáhajú previesť zákazníka webovou stránkou a naviesť ho ku konverzii.

Páčil sa Vám tento projekt?

Ponúkame Vám bezplatnú konzultáciu!