Tvorba webu s rozsiahlou štruktúrou pre lídra v oblasti finančných riešení Finpo MB

Pre maklérsku spoločnosť, ktorá ponúka desiatky finančných služieb po celom Slovensku, sme vytvorili web stránku, ktorá dokonale odráža ich profesionálny prístup a rozsiahle portfólio. Ako líder v oblasti finančných riešení potrebovali platformu, ktorá by efektívne komunikovala ich komplexnú ponuku a zároveň zjednodušila prístup klientov k potrebným informáciám. Výsledkom je web, ktorý nie je len vizitkou, ale strategickým nástrojom pre komunikáciu a rast maklérskej spoločnosti.

Zobraziť ostatné projekty

O klientovi

Finpo MB je maklérska spoločnosť špecializujúca sa vo všetkých 6 sektoroch finančného trhu, ktorá svojim klientom ponúka viac ako 40 komplexných finančných produktov.

Finpo MB je renomovaná firma, ktorá sa špecializuje na poskytovanie komplexných služieb v oblasti osobných financií. S dlhoročnými skúsenosťami a tímom profesionálov pomáha svojim klientom efektívne spravovať ich financie a dosahovať vytúžené finančné ciele. Zameriava sa na tvorbu individuálnych finančných plánov šitých na mieru, ktoré zohľadňujú jedinečné potreby a situácie každého klienta.

V portfóliu má širokú škálu finančných produktov od popredných partnerov ako Ahoj, Allianz, Axa, ČSOB, Generali, Kooperativa, mBank, PSS, UniCredit, Union či Uniqa, pričom kladie dôraz na najlepší pomer ceny a kvality. Okrem poradenstva ponúka sofistikované porovnávanie finančných produktov, aby svojim klientom vždy zabezpečila tie najvýhodnejšie riešenia.

Zadanie od klienta

Klient mal záujem o kompletný redizajn webu s dôrazom na moderný dizajn, prehľadnú štruktúru a jednoduchý prístup k službám.

Cieľom zadania bolo spraviť kompletný redizajn už existujúceho webu, s ktorým klient nebol spokojný, nakoľko web pôsobil veľmi zastaralo a neprofesionálne vzhľadom na kvalitu služieb, ktoré firma ponúka.

Mali sme tak vytvoriť úplne novú web stránku na mieru a zjednodušiť prístup klientov k finančným produktom prostredníctvom prehľadnej štruktúry, ktorá umožňuje vyhľadávanie podľa individuálnych potrieb (napríklad pre deti, zdravie, bývanie, a pod.).

Taktiež sme mali navrhnúť kontaktnú stránku, kde si návštevníci môžu jednoducho nájsť finančného poradcu podľa ich mesta. Súčasťou zadania bolo aj spracovanie a prezentácia množstva pozitívnych recenzií od spokojných klientov a implementovanie kariérnej stránky.

Ako sme postupovali?

V 90% prípadov sa striktne držíme našich interných postupov, čo nám pomáha udržať kvalitu našich služieb na vysokej úrovni.

  1. Úvodná konzultácia Ako vždy, aj tu sme začali úvodnou konzultáciou, na ktorej sme sa oboznámili s požiadavkami klienta.
  2. Cenová ponuka Na základe požiadaviek sme vypracovali cenovú ponuku a čakali na schválenie od klienta.
  3. Analýza a návrh Po potvrdení cenovej ponuky sme vytvorili grafický návrh, po jednom kole úprav bol návrh zladený presne podľa predstáv klienta.
  4. Programovanie a testovanie Keď už sme mali všetko odkomunikované a navrhnuté, nastal čas na samotné programovanie. Po naprogramovaní sa jednotlivé časti následne otestovali. Po dokončení projektu, prebehlo ešte komplexné testovanie spolu s klientom.
  5. Nasadenie sledovacích kódov a spustenie Pomocou Google Tag Managera sme nasadili sledovacie kódy pre Google Analytics, Google Ads a webstránku sme spustili pre verejnosť.

Svoje ciele s nami dosiahli aj

a mnoho ďalších

Umožnili sme tak zákazníkom rýchlo nájsť správnu pobočku podľa mesta a zefektívnili komunikáciu.

Navrhli sme prehľadnú a používateľsky intuitívnu kontaktnú stránku, ktorá zákazníkom umožňuje jednoducho nájsť správnu pobočku alebo finančného poradcu podľa mesta. Tento systém zjednodušuje komunikáciu a zároveň šetrí čas, pretože všetky potrebné informácie majú klienti na dosah ruky a môžu tak rýchlo kontaktovať odborníkov vo svojom okolí.

Vytvorili sme komplexnú štruktúru všetkých finančných služieb pre jednoduchšiu navigáciu

Prehľadne sme rozdelili desiatky služieb a umožnili zákazníkom rýchlo nájsť to, čo potrebujú.

Navrhli sme prehľadný systém kategórií, ktorý desiatky finančných služieb rozdeľuje na základe konkrétnych potrieb, ako pre deti, zdravie, bývanie či dôchodok. Tento štruktúrovaný prístup zjednodušuje zákazníkom hľadanie správnych produktov, čím im šetrí čas a umožňuje im rýchlo nájsť presne to, čo potrebujú pre svoje finančné plánovanie.

Páčil sa Vám tento projekt?

Využite našu bezplatnú konzultáciu!