Tvorba kompletnej online identity pre Lauros.sk

zvýšenie návštevnosti
267%
nárast objednávok
43%

Zadanie

Klient mal záujem o vytvorenie kompletnej online identity pre ambulanciu s dlhoročnou praxou v oblasti estetiky a funkcie intímnych partii. Logo a nový web mali pôsobiť luxusne a zároveň čisto. Klient mal taktiež záujem o naprogramovanie informačného systému pre rezervácie a prepojenie systému so stránkou, aby tak klientom umožnili online rezervácie na procedúry. Po vytvorení webu sme sa začali starať o PPC reklamu a SEO optimalizáciu.

Ako sme postupovali?

V 90% prípadov sa striktne držíme našich interných postupov, čo nám pomáha udržať kvalitu našich služieb na vysokej úrovni

  1. Úvodná konzultácia Ako vždy sme začali úvodnou konzultáciu na ktorej sme sa oboznámili s požiadavkami klienta.
  2. Cenová ponuka Na základe požiadaviek, sme vypracovali cenovú ponuku a čakali na potvrdenie.
  3. Analýza a návrh Po potvrdení cenovej ponuky sme vytvorili grafický návrh, po jednom kole úprav bol návrh zladený s klientovými predstavami.
  4. Programovanie, testovanie Keď už sme mali všetko dokomunikované a navrhnuté, nastal čas na programovanie. Po naprogramovaní sa jednotlivé časti hneď aj otestovali. Po dokončení všetkého, prebehlo ešte komplexné testovanie s klientom.
  5. Nasadenie sledovacích kódov a spustenie Pomocou Google Tag Managera sme nasadili sledovacie kódy pre Google Analytics, Google Ads a webstránku sme spustili pre verejnosť.

Ako konkrétne to vyzeralo v praxi?

Navrhli sme responzívny dizajn optimalizovaný pre mobily a tablety

Nepodceňte optimalizáciu pre mobily, mobily tvoria až 70% návštev na internete.

V rámci SEO optimalizácie sme zapracovali stránky s problémami

Kvalitný obsah je základnom úspešnej webovej stránky.

Zoptimalizovali sme stránky procedúr pre čo najväčší výkon

Zoptimalizovaná landing page dokáže pri dobrom marketingu robiť divy.

Páčil sa Vám tento projekt?

Ponúkame vám bezplatnú konzultáciu!