Dôkladná stratégia a efektívna realizácia
Nastavenie úspešných PPC kampaní a merania konverzií
Pri plánovaní PPC kampaní sme zohľadnili špecifické potreby ORL ambulancie a ich cieľovú skupinu. Navrhli sme komplexnú štruktúru kampaní, ktorá zahŕňala segmentované reklamné kampane zamerané na rôzne skupiny pacientov, ako aj brandové kampane na posilnenie povedomia o značke. Nastavili sme sofistikovaný systém na meranie konverzií, ktorý umožňoval sledovanie efektivity kampaní v reálnom čase. Toto nám umožnilo rýchlo reagovať na potreby trhu a optimalizovať kampane pre dosiahnutie čo najlepších výsledkov. Už po prvom mesiaci kampaní sme získali desiatky nových pacientov a klient bol veľmi spokojný s dosiahnutými výsledkami, čo potvrdilo efektívnosť našej stratégie.
Nepretržitá optimalizácia a rast
Remarketingové kampane a dlhodobé zvýšenie konverzií
Náš úspech v prípade ORL ambulancie spočíval nielen v počiatočnej implementácii kampaní, ale aj v kontinuálnej optimalizácii a adaptácii našich stratégií na meniace sa podmienky trhu. Po troch mesiacoch sme implementovali remarketingové kampane, ktoré cielili na užívateľov, ktorí navštívili stránku, ale nevykonali žiadnu akciu. Tieto kampane výrazne prispeli k opätovnému oslovení potenciálnych pacientov a zvýšili ich pravdepodobnosť na využitie služieb ambulancie.
340% medziročný nárast konverzií po prvom roku spolupráce
Rýchly nárast konverzií a kontinuálna optimalizácia
Už po prvom mesiaci klient získal desiatky nových pacientov z okolitých regiónov a reklama prinášala očakávané výsledky. Počas prvého roka sme dosiahli stovky konverzií, čo výrazne zvýšilo počet nových pacientov z cieľových oblastí. Vďaka postupnej optimalizácii kampaní sme v nasledujúcom roku zvýšili počet konverzií o ďalších 340%. Tieto výsledky potvrdzujú, že naše marketingové stratégie sú efektívne pri dosahovaní klientovho cieľa expandovať do okolitých regiónov.
Páčil sa Vám tento projekt?
Využite našu bezplatnú konzultáciu!