Ako sme pre ORL ambulanciu dosiahli medziročný nárast konverzií 340%

ORL ambulancia v Hlohovci nás oslovila s potrebou zvýšiť svoju viditeľnosť a prilákať nových pacientov. Bez vlastnej webovej stránky nemali možnosť sa efektívne prezentovať v online prostredí. Vytvorili sme preto pre nich jednoduchú, ale veľmi efektívnu one-page vizitku, ktorá obsahovala všetky kľúčové informácie o ich službách, nadštandardnom prístrojovom vybavení a profesionálnom prístupe. Stránka bola optimalizovaná pre kľúčové slová, ktoré sme starostlivo analyzovali, aby sme zabezpečili lepšiu dohľadateľnosť v organických výsledkoch vyhľadávania. Po spustení tejto stránky sme okamžite začali s plánovaním a implementáciou PPC kampaní na Google, čo výrazne zvýšilo ich viditeľnosť a prísun nových pacientov.

Zobraziť ostatné projekty
ilustračný obrázok ilustračný obrázok

Dôkladná stratégia a efektívna realizácia

Nastavenie úspešných PPC kampaní a merania konverzií

Pri plánovaní PPC kampaní sme zohľadnili špecifické potreby ORL ambulancie a ich cieľovú skupinu. Navrhli sme komplexnú štruktúru kampaní, ktorá zahŕňala segmentované reklamné kampane zamerané na rôzne skupiny pacientov, ako aj brandové kampane na posilnenie povedomia o značke. Nastavili sme sofistikovaný systém na meranie konverzií, ktorý umožňoval sledovanie efektivity kampaní v reálnom čase. Toto nám umožnilo rýchlo reagovať na potreby trhu a optimalizovať kampane pre dosiahnutie čo najlepších výsledkov. Už po prvom mesiaci kampaní sme získali desiatky nových pacientov a klient bol veľmi spokojný s dosiahnutými výsledkami, čo potvrdilo efektívnosť našej stratégie.

Nepretržitá optimalizácia a rast

Remarketingové kampane a dlhodobé zvýšenie konverzií

Náš úspech v prípade ORL ambulancie spočíval nielen v počiatočnej implementácii kampaní, ale aj v kontinuálnej optimalizácii a adaptácii našich stratégií na meniace sa podmienky trhu. Po troch mesiacoch sme implementovali remarketingové kampane, ktoré cielili na užívateľov, ktorí navštívili stránku, ale nevykonali žiadnu akciu. Tieto kampane výrazne prispeli k opätovnému oslovení potenciálnych pacientov a zvýšili ich pravdepodobnosť na využitie služieb ambulancie.

ilustračný obrázok ilustračný obrázok
ilustračný obrázok ilustračný obrázok

340% medziročný nárast konverzií po prvom roku spolupráce

Rýchly nárast konverzií a kontinuálna optimalizácia

Už po prvom mesiaci klient získal desiatky nových pacientov z okolitých regiónov a reklama prinášala očakávané výsledky. Počas prvého roka sme dosiahli stovky konverzií, čo výrazne zvýšilo počet nových pacientov z cieľových oblastí. Vďaka postupnej optimalizácii kampaní sme v nasledujúcom roku zvýšili počet konverzií o ďalších 340%. Tieto výsledky potvrdzujú, že naše marketingové stratégie sú efektívne pri dosahovaní klientovho cieľa expandovať do okolitých regiónov.

Páčil sa Vám tento projekt?

Využite našu bezplatnú konzultáciu!