Ako sme zvýšili tržby o pól milióna pre GastroTovar.sk

Naša cesta s klientom v sektore internetového predaja gastro zariadení pre profesionálne gastro kuchyne aj bežné domácnosti - GastroTovar.sk začala vo februári 2022. Cieľom našej spolupráce bolo nielen zvýšiť tržby, ale aj zaistiť, aby bol rast udržateľný so zachovaním dobrej návratnosti investície do reklamy.

Zobraziť ostatné projekty
ilustračný obrázok ilustračný obrázok

Opravili sme neefektívne kampane a maximalizovali ich účinnosť

Odhaľovanie a riešenie problémov v kampaniach

Majiteľka spoločnosti nás oslovila v januári 2022, s prosbou aby sme jej pozreli a skontrolovali kampane v Google Ads účte, ktorý im spravovala marketingová agentúra.

Pri prvotnej analýze Google Ads účtu sme identifikovali nesprávne meranie konverzií, nesprávne zvolené stratégie, nedostatočnú štruktúru kampaní a absenciu dôležitých kampaní, ako sú brandové, shopping, remarketingové a display kampane.

Na základe vstupnej analýzy účtu sme sa rozhodli kompletne prerobiť kampane a z pôvodných kampaní klientke v účte neostala nakoniec ani jedna zo všetkých pôvodných.

Navrhli sme novú štruktúru vyhľadávacích kampaní, zaviedli sme nové shopping a remarketingové kampane, optimalizovali sme vyhľadávacie kampane a zlepšili sme meranie konverzií. Rovnako sme pridali kampane na sociálnych sieťach, čo nám umožnilo zamerať sa na sezónnosť a špecifické segmenty.

ilustračný obrázok ilustračný obrázok
ilustračný obrázok ilustračný obrázok

Zvýšili sme tržby a dočasne prerušili kampane kvôli veľkému nárastu

Vývoj tržieb a prerušenie kampaní

Začiatkom spolupráce v roku 2022 sme tržby navýšili z 80 tisíc € na 140 tisíc € mesačne už po prvom mesiaci. Následne, po optimalizácii kampaní, tržby rástli až na 166 tisíc €. Kvôli zvýšenému dopytu klientka pozastavila kampane v letných mesiacoch, aby upravila interné procesy a pripravila novú kamennú predajňu.

Po obnovení kampaní v októbri 2022 sme dosiahli tržby 147 tisíc €, a v novembri dokonca rekordných 201 tisíc €. Stabilizácia pokračovala aj na konci roka s tržbami 155 tisíc €.

Pre klientku sme vďaka udržateľnému rastu dosiahli ROAS až 1840%

Dlhodobý úspech a udržateľný rast

Celkový ročný priemerný ROAS dosiahol výnimočných 1840%, čo svedčí o efektívnej návratnosti investícií. Medziročný nárast tržieb z 1,13 mil. € na 1,6 mil. € v roku 2023 ukazuje, že zvolené stratégie prinášajú klientovi trvalú hodnotu.

V januári 2024 sme dosiahli najvyššie mesačné tržby, a to 225 tisíc €, čo je ďalším dôkazom úspechu našich dlhodobých stratégií a udržateľného rastu.

ilustračný obrázok ilustračný obrázok

Páčil sa Vám tento projekt?

Využite našu bezplatnú konzultáciu!