Tvorba prezentačnej webstránky s kreslenými prvkami Stavomal.sk

zvýšenie konverzií
28%
zvýšenie návštevnosti
130%

Zadanie

Klient mal záujem o vytvorenie prezentačnej webstránky pre spoločnosť s dlhoročnou praxou v oblasti obnovy bytových domov. Od zadávateľa sme dostali prezentačné materiály v printovej forme z ktorých sme mali obsahovo vychádzať. Ostatné bolo na nás.

Ako sme postupovali?

V 90% prípadov sa striktne držíme našich interných postupov, čo nám pomáha udržať kvalitu našich služieb na vysokej úrovni

  1. Úvodná konzultácia Ako vždy sme začali úvodnou konzultáciu na ktorej sme sa oboznámili s požiadavkami klienta.
  2. Cenová ponuka Na základe požiadaviek, sme vypracovali cenovú ponuku a čakali na potvrdenie.
  3. Analýza a návrh Po potvrdení cenovej ponuky sme vytvorili grafický návrh, po jednom kole úprav bol návrh zladený s klientovými predstavami.
  4. Programovanie, testovanie Keď už sme mali všetko dokomunikované a navrhnuté, nastal čas na programovanie. Po naprogramovaní sa jednotlivé časti hneď aj otestovali. Po dokončení všetkého, prebehlo ešte komplexné testovanie s klientom.
  5. Nasadenie sledovacích kódov a spustenie Pomocou Google Tag Managera sme nasadili sledovacie kódy pre Google Analytics, Google Ads a webstránku sme spustili pre verejnosť.

Navrhli sme responzívny dizajn optimalizovaný pre mobily a tablety

Nepodceňte optimalizáciu pre mobily, mobily tvoria až 70% návštev na internete.

Vytvorili sme interaktívny panelák ako navigáciu k jednotlivým službám

Interaktívne grafické prvky sú dobrý spôsob ako sprehľadniť používateľovi navigáciu na stránke.

Po celej stránke sme zapracovali call to action prvky

Klientom musíte dať vždy rýchlu možnosť kontaktovať Vás. Je dobré ich na to pravidelne vyzývať.

Páčil sa Vám tento projekt?

Ponúkame vám bezplatnú konzultáciu!