Tvorba prezentačnej webstránky s kreslenými prvkami Stavomal.sk

medziročné
zvýšenie konverzií
28 %
medziročné
zvýšenie návštevnosti
130 %

Zadanie

Klient mal záujem o vytvorenie prezentačnej webstránky pre spoločnosť s dlhoročnou praxou v oblasti obnovy bytových domov. Od zadávateľa sme dostali prezentačné materiály v printovej forme z ktorých sme mali obsahovo vychádzať. Ostatné bolo na nás.

Ako sme postupovali?

V 90% prípadov sa striktne držíme našich interných postupov, čo nám pomáha udržať kvalitu našich služieb na vysokej úrovni

  1. Úvodná konzultácia Ako vždy, aj tu sme začali úvodnou konzultáciou, na ktorej sme sa oboznámili s požiadavkami klienta.
  2. Cenová ponuka Na základe požiadaviek sme vypracovali cenovú ponuku a čakali na schválenie od klienta.
  3. Analýza a návrh Po potvrdení cenovej ponuky sme vytvorili grafický návrh, po jednom kole úprav bol návrh zladený presne podľa predstáv klienta.
  4. Programovanie a testovanie Keď už sme mali všetko odkomunikované a navrhnuté, nastal čas na samotné programovanie. Po naprogramovaní sa jednotlivé časti následne otestovali. Po dokončení projektu, prebehlo ešte komplexné testovanie spolu s klientom.
  5. Nasadenie sledovacích kódov a spustenie Pomocou Google Tag Managera sme nasadili sledovacie kódy pre Google Analytics, Google Ads a webstránku sme spustili pre verejnosť.

Ako to konkrétne vyzeralo v praxi?

Navrhli sme responzívny dizajn, optimalizovaný pre mobily a tablety

Nepodceňte optimalizáciu pre mobily, mobily tvoria až 70% návštev na internete.

Vytvorili sme interaktívny panelák ako navigáciu k jednotlivým službám

Interaktívne grafické prvky sú vhodný spôsob, ako sprehľadniť používateľovi navigáciu na stránke.

Do celého obsahu stránky sme zapracovali call to action prvky

Klientom musíte vždy poskytnúť rýchlu možnosť kontaktovať Vás. Vyzývajte ich k tomu pravidelne.

Páčil sa Vám tento projekt?

Ponúkame Vám bezplatnú konzultáciu!