Cielené kampane a posilnenie brandu pre Polikliniku Mlynská Dolina
PPC kampane šité na mieru
Pre Polikliniku Mlynská Dolina sme navrhli personalizované PPC kampane zamerané na špecifické kľúčové slová, ktoré reflektujú najčastejšie hľadané zdravotnícke služby v ich oblasti. Týmto spôsobom sme zaručili, že klinika bude zobrazená pred relevantným publikom, ktoré aktívne hľadá služby, ktoré poliklinika poskytuje. Okrem toho sme navrhli spôsob merania výsledkov a nastavili systém na sledovanie konverzií, čo umožnilo presné vyhodnocovanie úspešnosti kampaní. Navrhli sme aj viacero zmien na ich webovej stránke, ktoré zvýšili efektivitu získavania konverzií a uľahčili rezerváciu termínov pre nových pacientov. Naša stratégia bola postavená na analytických dátach a overených postupoch, ktoré sú kľúčové pre dlhodobý úspech.
Až 500+ pacientov skonvertovalo vďaka brandovým kampaniam
Posilnenie brandu a zlepšenie spokojnosti pacientov je často kľúčom k úspechu
Naším cieľom nebolo len priviesť nových pacientov, ale aj výrazne posilniť brand a zvýšiť spokojnosť tých existujúcich. Navrhli sme a implementovali kampane zamerané na budovanie značky, ktoré výrazne prispeli k pozitívnemu vnímaniu Polikliniky Mlynská Dolina. Tieto kampane nielenže podporili aktívne získavanie nových pacientov, ale aj upevnili ich pozíciu na trhu tým, že vytvorili dôveryhodný a profesionálny imidž kliniky. Výsledkom bolo, že až 500 pacientov za prvé 3 mesiace skonvertovalo práve vďaka týmto brandovým kampaniam. Vďaka týmto aktivitám môžu pacienti jednoducho nájsť všetky potrebné informácie a rýchlo sa rozhodnúť pre ich služby, čo výrazne zvýšilo ich spokojnosť a dôveru v poskytovanú zdravotnú starostlivosť.
Páčil sa Vám tento projekt?
Využite našu bezplatnú konzultáciu!