Ako sme pre Bazény Viking zvýšili konverzie o 62 %

V priebehu niekoľkých mesiacov sme pre spoločnosť Bazény Viking, popredného predajcu bazénov a wellness zariadení na Slovensku, dosiahli nárast konverzií o 62 %. Naša dôkladná analýza odhalila neefektívne nastavenia v ich marketingových kampaniach, ktoré sme následne nahradili efektívnymi riešeniami. Táto prípadová štúdia ukazuje, ako sme pomocou optimalizácie a cielených zmien zvýšili návratnosť investícií v digitálnom marketingu a pomohli klientovi dosiahnuť výrazné zlepšenie.

Zobraziť ostatné projekty
ilustračný obrázok ilustračný obrázok

Ako sme opravili neefektívne kampane a zvýšili ich účinnosť

Odhaľovanie a riešenie problémov v kampaniach

Bazény Viking nás vo februári 2023 oslovili s požiadavkou na audit ich marketingových kampaní. Naša analýza odhalila niekoľko zásadných problémov: nesprávne nastavené meranie konverzií, nedostatočnú segmentáciu kampaní a absenciu brandových a remarketingových kampaní. Podobné nedostatky sme objavili aj na ich účtoch Meta (Facebook a Instagram), kde kampane bežali bez jasnej stratégie a cieľov. Tieto zistenia ukázali, že predchádzajúce marketingové aktivity boli neúčinné a nevyužívali potenciál dostupných nástrojov.

Prelomová optimalizácia kampaní pomohla k úspechu

Strategické inovácie a trvalá optimalizácia

Po dôkladnom audite sme pre klienta navrhli a implementovali nové kampane s lepšou segmentáciou. Zamerali sme sa na optimalizáciu vyhľadávacích kampaní, zlepšenie merania konverzií a zavedenie remarketingových a display kampaní. Dôležitým krokom bola aj tvorba lokálnej kampane na podporu predajne v Trnave a zjednotenie kreatív pre Google Ads a sociálne siete. Každá z týchto zmien bola navrhnutá tak, aby reflektovala reálne ciele a maximalizovala efektivitu marketingových aktivít.

ilustračný obrázok ilustračný obrázok
ilustračný obrázok ilustračný obrázok

Nečakaný úspech až 62 % nárast konverzií

Výrazné zlepšenia, ktoré prekonali očakávania

Implementácia nových kampaní priniesla okamžité zlepšenie v počte konverzií. Po niekoľkých mesiacoch sme revidovali výsledky spolu s klientom, ktorý potvrdil výrazný prínos našich zmien. Pravidelná optimalizácia a testovanie výkonnosti jednotlivých kľúčových slov viedli k ďalšiemu zlepšovaniu výsledkov. Vďaka týmto opatreniam sa nám podarilo medziročne zvýšiť počet konverzií o 62 %, čo potvrdilo úspešnosť našich riešení a upevnilo dôveru, ktorú do nás Bazény Viking vložili.

Páčil sa Vám tento projekt?

Využite našu bezplatnú konzultáciu!