Ako sme opravili neefektívne kampane a zvýšili ich účinnosť
Odhaľovanie a riešenie problémov v kampaniach
Bazény Viking nás vo februári 2023 oslovili s požiadavkou na audit ich marketingových kampaní. Naša analýza odhalila niekoľko zásadných problémov: nesprávne nastavené meranie konverzií, nedostatočnú segmentáciu kampaní a absenciu brandových a remarketingových kampaní. Podobné nedostatky sme objavili aj na ich účtoch Meta (Facebook a Instagram), kde kampane bežali bez jasnej stratégie a cieľov. Tieto zistenia ukázali, že predchádzajúce marketingové aktivity boli neúčinné a nevyužívali potenciál dostupných nástrojov.
Prelomová optimalizácia kampaní pomohla k úspechu
Strategické inovácie a trvalá optimalizácia
Po dôkladnom audite sme pre klienta navrhli a implementovali nové kampane s lepšou segmentáciou. Zamerali sme sa na optimalizáciu vyhľadávacích kampaní, zlepšenie merania konverzií a zavedenie remarketingových a display kampaní. Dôležitým krokom bola aj tvorba lokálnej kampane na podporu predajne v Trnave a zjednotenie kreatív pre Google Ads a sociálne siete. Každá z týchto zmien bola navrhnutá tak, aby reflektovala reálne ciele a maximalizovala efektivitu marketingových aktivít.
Nečakaný úspech až 62 % nárast konverzií
Výrazné zlepšenia, ktoré prekonali očakávania
Implementácia nových kampaní priniesla okamžité zlepšenie v počte konverzií. Po niekoľkých mesiacoch sme revidovali výsledky spolu s klientom, ktorý potvrdil výrazný prínos našich zmien. Pravidelná optimalizácia a testovanie výkonnosti jednotlivých kľúčových slov viedli k ďalšiemu zlepšovaniu výsledkov. Vďaka týmto opatreniam sa nám podarilo medziročne zvýšiť počet konverzií o 62 %, čo potvrdilo úspešnosť našich riešení a upevnilo dôveru, ktorú do nás Bazény Viking vložili.
Páčil sa Vám tento projekt?
Využite našu bezplatnú konzultáciu!