Katalóg produktov pre B2B

prehľadný
B2B katalóg
jedinečná
kategorizácia na mieru

Zadanie

Klient nás oslovil s požiadavkou vytvoriť online katalóg produktov, v ktorom by si mohli jeho partneri alebo potencionálny partneri prezrieť celé portfólio produktov ktoré ponúka. Nakoľko je náš klient zameraný na B2B segment, nemal záujem o možnosť B2C objednávok ako v klasickom e-shope.

Ako sme postupovali?

V 90% prípadov sa striktne držíme našich interných postupov, čo nám pomáha udržať kvalitu našich služieb na vysokej úrovni

  1. Úvodná konzultácia Ako vždy, aj tu sme začali úvodnou konzultáciou, na ktorej sme sa oboznámili s požiadavkami klienta.
  2. Cenová ponuka Na základe požiadaviek sme vypracovali cenovú ponuku a čakali na schválenie od klienta.
  3. Analýza a návrh Po potvrdení cenovej ponuky sme vytvorili grafický návrh, po jednom kole úprav bol návrh zladený presne podľa predstáv klienta.
  4. Programovanie a testovanie Keď už sme mali všetko odkomunikované a navrhnuté, nastal čas na samotné programovanie. Po naprogramovaní sa jednotlivé časti následne otestovali. Po dokončení projektu, prebehlo ešte komplexné testovanie spolu s klientom.
  5. Nasadenie sledovacích kódov a spustenie Pomocou Google Tag Managera sme nasadili sledovacie kódy pre Google Analytics, Google Ads a webstránku sme spustili pre verejnosť.

Ako to konkrétne vyzeralo v praxi?

Vytvorili sme jednoduchý a prehľadný dizajn

Správne navrhnuté užívateľské prostredie je nevyhnutné pre použiteľnosť stránky

Zobraziť stránku

Responzívny dizajn je nevyhnutný pre každú stránku

Samozrejme sme nezabudli ani na návštevníkov z mobilných zariadení a dizajn sme im plne prispôsobili.

Rozdelili sme produkty podľa typov prevádzky

Prispôsobili sme rozdelenie produktov pre B2B partnerov nášho klienta, aby jednoduchšie našli produkty vhodné pre ich podnikanie.

Vytvorili sme premakané menu

Navrhli sme menu vďaka ktorému sa používateľ ľahko orientuje po stránke.

Pridali sme kontaktný formulár priamo k produktom

Keďže sa nejedná o klasický B2C e-shop, namiesto možnosti “pridať do košíka” sme pridali na stránku produktu kontaktný formulár.

Páčil sa Vám tento projekt?

Ponúkame Vám bezplatnú konzultáciu!