Tvorba Madonan eshopu pre predajne s A2A2 mliečnymi výrobkami s intuitívnym funkcionalitami

V rámci projektu pre jednu z najznámejších fariem s A2A2 mliečnymi výrobkami na Slovensku - Madonan, sme vytvorili riešenie s nadštandardnými funkcionalitami, ktoré pokrývajú celý proces nakupovania - od obmedzenia objednávok podľa hodnoty či váhy, cez špeciálne pravidlá dopravy dostupné v určených dňoch, až po personalizované informačné e-maily. Doplnili sme aj rozšírené administratívne riešenia pre efektívne vychystávanie a balenie objednávok, generovanie zľavových kódov, a mnoho ďalšieho. Všetko sme navrhli tak, aby zákazníci mali pohodlný nákup a administrátori maximálny prehľad a kontrolu.

Zobraziť ostatné projekty

O klientovi

Madonan je farma a zábavný park v Kľačanoch, ktorá preslávila domáce A2A2 mliečne výrobky, ktoré ponúka na svojom novom eshope.

Madonan je jedinečná farma a zábavný park v malebných Kľačanoch, kde sa spája láska k zvieratám, prírode a tradičnej výrobe mliečnych produktov. Vďaka vlastnému chovu a poctivým postupom spracovania ponúka A2A2 mlieko – prirodzenú formu mlieka s odlišným typom kazeínu, ktorý je pre mnohých ľudí ľahšie stráviteľný.

Prostredníctvom nového e-shopu z našej dielne sprístupňuje tieto výrobky zákazníkom z celého Slovenska, pričom zostáva verná princípom udržateľného a zodpovedného podnikania. Návštevníci farmy si môžu vychutnať príjemný rodinný výlet s deťmi v zábavnom parku, spoznať život na farme a odniesť si nezabudnuteľný zážitok aj kvalitné domáce dobroty.

Zadanie od klienta

Klient mal záujem o tvorbu e-shopu pre širokú paletu domácich A2A2 mliečnych výrobkov s nadštandardnými funkcionalitami.

Cieľom bolo vytvoriť moderný e-shop, ktorý by prezentoval širokú paletu A2A2 mliečnych výrobkov a zároveň priniesol množstvo nadštandardných funkcionalít pre komfortný nákup i efektívnu správu objednávok. Klient od nás vyžadoval nielen pútavú prezentáciu produktov, ale aj pokročilé riešenia na mieru vrátane rôznych obmedzení objednávok, špeciálnych pravidiel dopravy či podpory B2B segmentu.

Dôraz sme kládli na intuitívne prostredie a logické usporiadanie, aby si zákazníci mohli jednoducho vybrať, čo potrebujú, a administrátori mali prehľad o všetkých kľúčových procesoch v pozadí.

Ako sme postupovali?

V 90% prípadov sa striktne držíme našich interných postupov, čo nám pomáha udržať kvalitu našich služieb na vysokej úrovni.

  1. Úvodná konzultácia Ako vždy, aj tu sme začali úvodnou konzultáciou, na ktorej sme sa oboznámili s požiadavkami klienta.
  2. Cenová ponuka Na základe požiadaviek sme vypracovali cenovú ponuku a čakali na schválenie od klienta.
  3. Analýza a tvorba obsahu Po potvrdení cenovej ponuky sme začali s analýzou konkurencie a kľúčových slov, vďaka ktorej sme odhalili relevantné slová, ktoré klientovi už dnes pomáhajú vyniknúť v segmente s veľkou konkurenciou.
  4. Grafický návrh Vytvorili sme grafický návrh, ktorý bol po jednom kole úprav zladený presne podľa predstáv klienta.
  5. Programovanie a testovanie Keď už sme mali všetko odkomunikované a navrhnuté, nastal čas na samotné programovanie. Po naprogramovaní sa jednotlivé časti následne otestovali. Po dokončení projektu, prebehlo ešte komplexné testovanie spolu s klientom.
  6. Nasadenie sledovacích kódov a spustenie Pomocou Google Tag Managera sme nasadili sledovacie kódy pre Google Analytics, Google Ads a webstránku sme spustili pre verejnosť.

Svoje ciele s nami dosiahli aj

a mnoho ďalších

Zaviedli sme praktické obmedzenia a pravidlá pre objednávky, dopravu a balenie, ktoré zjednodušujú celý nákupný proces

Presne nastavené procesy zvyšujú komfort zákazníkov a šetria čas aj náklady pri správe e-shopu.

Aby sme nakupovanie uľahčili pre zákazníkov aj administrátorov, zaviedli sme na e-shope tieto špecifické riešenia:

  • Obmedzenie objednávok: Nastavili sme minimálnu aj maximálnu hodnotu objednávky a zároveň implementovali časovo vyhradené intervaly pre nakupovanie.
  • Špeciálne pravidlá dopravy: Zaviedli sme možnosť výberu dopravy iba v určených dňoch, obmedzili sme maximálnu hmotnosť objednávok pre daný deň a doplnili personalizované e-mailové notifikácie o mieste a čase vyzdvihnutia.
  • Vrchná lišta e-shopu: Vytvorili sme praktickú lištu, ktorá informuje o dostupnosti jednotlivých spôsobov dopravy, aby zákazníci mali vždy prehľad o možnostiach doručenia.
  • Obaly k vybraným produktom: Zabezpečili sme povinné priradenie obalových produktov pomocou pluginu, ako aj systém balného – napríklad automatické pridanie krabice podľa počtu položiek v košíku, s rozdielnymi pravidlami pre B2C (voliteľné) a B2B zákazníkov (povinné).

Zaviedli sme pokročilé nástroje a implementovali pluginy na zefektívnenie objednávok a prispôsobenie B2B riešení

Rozšírené možnosti generovania kódov, detailné stavy objednávok a vlastné používateľské roly umožňujú jednoduchšiu správu e-shopu a lepšiu používateľskú skúsenosť.

Pre zlepšenie riadenia e-shopu a zvýšenie komfortu zákazníkov sme doplnili niekoľko pokročilých funkcií:

  • Generátor zľavových kódov: Implementovali sme riešenie na vydávanie kódov za zálohované obaly, vrátane prehľadnej administrácie a filtrovania podľa požadovaných parametrov (napr. dátum, vystavovateľ, a pod.).
  • Rozšírené stavy objednávok: Doplnením stavov „pripravené na zabalenie“ a „zabalené“ sme pomocou pluginu uľahčili logistiku a vychystávanie objednávok.
  • Prispôsobenie pre B2B segment: Implementovali sme špecifické ceny, obmedzenú dopravu, nastavenie maximálnej hmotnosti a minimálnej hodnoty objednávky. Zároveň sme pridali aj vlastné používateľské roly (výroba, výdaj, balenie, a pod.) s prispôsobeným prístupom v administrácii.
  • Ďalšie pluginy pre efektívnu správu: Zaviedli sme možnosť nahrávania kreditu do peňaženky zákazníkov, hromadnú správu skladových zásob, export objednávok podľa typu dopravy a rozšírené filtrovanie objednávok na základe spôsobu dopravy pre jednoduchšiu orientáciu v administrácii.

Vyladili sme produktovú stránku, pridali praktický košík v bočnom paneli a navrhli dizajn, ktorý efektívne reflektuje Madonan predajne

Prehľadné usporiadanie obsahu, jasne zvýraznené detaily produktov a obsiahnutie všetkých kľúčových informácií zlepšuje rozhodovanie a zvyšuje spokojnosť zákazníkov.

V rámci záverečných úprav sme kompletne vyladili produktovú stránku, kde sme zahrnuli všetky kľúčové informácie ako napr. varianty príchutí, informácie o vyzdvihnutí či vrátení obalov. Doplnili sme praktický košík v bočnom paneli a navrhli dizajn, ktorý účinne reflektuje značku Madonan. Všetky tieto prvky vytvárajú prehľadné a príťažlivé prostredie, v ktorom sa zákazníkom nakupuje intuitívnejšie a prehlbuje sa ich vzťah k značke.

Páčil sa Vám tento projekt?

Využite našu bezplatnú konzultáciu!