Ako sme pre Institut Esthetique PPC reklamou zvýšili počet konverzií a dosiahli CTR až 17 %

Za iba jeden mesiac sa nám pre beauty salón Institut Esthetique podarilo dosiahnúť explozívny rast. Naša stratégia remarketingu na sociálnych sieťach a dôkladná optimalizácia PPC kampaní priniesli pozoruhodné výsledky – počet konverzií vzrástol o 200 % a konverzný pomer sa zlepšil až o 59,7 %. Zároveň sme dosiahli CTR na úrovni 17%, čo znamená, že PPC reklama našej klientky zaujala každého 6. človeka, čo je pri bežných 2-10% skvelý výsledok.

Zobraziť ostatné projekty
ilustračný obrázok ilustračný obrázok

Až 200 % nárast konverzií vďaka správnej optimalizácii

Explozívny rast a efektívne výsledky – konverzie stúpajú, cena klesá

Napriek tomu, že Institut Esthetique s online marketingom začínal od nuly, naše zásahy priniesli výrazný nárast – počet konverzií vzrástol o 200 %. Tento úspech potvrdzuje, že správna optimalizácia a stratégia môžu viesť k prelomovým výsledkom hneď na začiatku spolupráce. Naša precízna optimalizácia kampaní nielenže zlepšila konverzie, ale aj výrazne znížila cenu za konverziu o 25,8 %. Tým sme zabezpečili efektívnejšie využitie rozpočtu a zvýšili návratnosť investícií, čo je kľúčové najmä pre klientov, ktorí začínajú s online marketingom.

Od nuly k silnému online výkonu reklám s CTR až 17%

Každý 6. zákazník prejavil záujem a klikol na reklamu našej klientky

Institut Esthetique vstúpil do online marketingu bez predchádzajúcej digitálnej prítomnosti, a preto sme od začiatku stavili na efektívny remarketing na sociálnych sieťach. Už prvé kampane priniesli mimoriadny výsledok – CTR dosiahlo až 17 %, čo znamená, že každý šiesty človek, ktorý videl reklamu, na ňu aj klikol. To je pri bežnom priemere 2–10 % pozoruhodný výsledok, ktorý ukazuje silnú angažovanosť cieľovej skupiny a efektivitu našich kampaní.

ilustračný obrázok ilustračný obrázok

Páčil sa Vám tento projekt?

Využite našu bezplatnú konzultáciu!